Gast Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Kan ik op mijn PC een S-ATA DVD brander inbouwen war nu een IDE dvd speler plaats inneemt? Zo niet, wat moet ik dan veranderen of aanpassen? Groetjes, Cucu
MagicOnline Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Als je een moederbord hebt met een vrije s-ata poort moet dan kunnen CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Hoe kom ik daar achter? Kan ik mischien dat zien via een speciale menu?
MagicOnline Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 wat is het merk en type van je moederbord? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2005 Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb een Medion PC 2,0 GHz 400 mhz front side bus 512 kb second level cache en motherbord met 3 pci-sleuven. Het enige dat heb kunnen vinden van het moederbord zijn deze gegevens: ACPI\PNPOCO2\1.
Ome Merde Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 als je onderstaande kabel kwijt kan op je mainboard, dan kan dat. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Kan me niet voorstellen dat de pc die je noemt al SATA heeft. De Medion 1.8mhz 400mhz fsb die ik ken( waarschijnlijk modelletje ervoor ) had nog geen eens DDR geheugen. Als je een IDE DVD-brander neemt weet je in ieder geval zeker dat het werkt.
Aanbevolen berichten