Gast Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Hallo mede hobbyisten , ik kan geen talpa ontvangen via mijn Dreambox , ik heb vannalles geprobeerd maar geen resultaat , een automatiche scan , hand matig gescand niets helpt , zelf op mijn nokia 9304 s geen beeld op talpa tewijl dit toch een goed gekeurde ontvanger is daar moet het toch op te ontvangen zijn , ik heb op de beide ontvanger zenders laten zoeken , heb op canaldigitaal gekeken en daar de ferqentie en overige info weg gehaald en ingevoerd maar niets doet het , dus mijn vraag is wat doe ik verkeerd of zend talpa al uit of niet , ik weet het niet meer . Wie het weet hoe het moet dan hoor ik dat graag . Dreambox7000 met 120gb hdd vaste schotel Nokia 9304 s Alvast vriendelijk bedankt satjan
pippen2 Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Op de oude frequentie is nu een testbeeld te zien. Deze is genaamd "Nickelodeon/Talpa". De nieuwe heet "Nick/Talpa". Even zoeken in de zenderlijst, rode knop (all services). Deze zal het moeten doen, mits je het basispakket hebt van 8 euro p.m.
Schippertje Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 En hoe krijg ik hem nu weer in de channel+ lijst? Bij voorbaat mijn dank. Schippertje
Jean-Claude Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 druk eens op de DREAM toets terwijl de kanalenlijst op het scherm staat - doet soms wonderen..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Schippertje Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Kan drukken wat ik wil maar hij komt niet op de plaats van die andere nickelodeon/talpa schippertje
Gast Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Dreamknop - verplaats modus inschaken (enable move mode) - zender selecteren met de pijltjes toetsten - op OK drukken ( kanaal wordt rood) en verplaatsen met de pijltjes toetsen. Eerst wel ff de "oude" nick/talpa verwijderen. Als je je bouqet lijst in beeld hebt en je drukt op de Dream toets van je ab komt er een een heel menu tevoorschijn.(zie bijlage)
Schippertje Geplaatst: 12 oktober 2005 Geplaatst: 12 oktober 2005 Bedankt voor de tip, het is nu prima gelukt.
Aanbevolen berichten