Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 We weten bijna allemaal dat je met outlook geen email kan binnen halen van hotmail (althans als je een recent een account heb aangemaakt),dan moet je upgraden kosten:19.99 Is er een ander proggie die wel die hotmail binnen kan halen?(zoiets als outlook) Als je 1 account heb is t geen moeite om ff inteloggen bij hotmail,maar wij hebben voor een game 15 hotmail accounts en vrij regelmatig moet checken op post(5keer per uur),dan zou t wel makkelijk zijn als je dat in één keer binnen kon halen. Ik hoor t wel als zoiets bestaat groetjes toppie
Edd Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Wat je graag wil zou, progje in de link kunnen doen. (GetMail For Hotmailv3.1) Voor meerdere hotmail accounts, forwarding bv > 1 gmail account etc. Specificatie`s in engels op zijn best, verder vindt je een korte nl info over het progje en download vindt je ook op de site. http://www.e-eeasy.com/GetMail.aspx en lees de futures pagina. Cheers Edd
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 krijg dit ook niet werkend bij een oude hotmail account is t ok ,en krijg ik deze resultaten: Processing... 1 messages forwarded on from Inbox 07 nov 2005 19:24:10 bij een recent hotmail account: Your Outlook access has been disabled 0 messages forwarded on from Inbox 07 nov 2005 19:25:32
Edd Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Ja idd alleen tegen betaling voor nwe accounts. Optie gmail of dergelijke gaan gebruiken.
KeeS48 Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Probeer hotmail Popper eens, werkt al een lange tijd bij mij Philips 6073_3a/euromuis_Fan /Monoblok
Gerard - (GTB) Geplaatst: 8 november 2005 Geplaatst: 8 november 2005 Webmail Retriever kan je ook eens proberen Groetjes, Gerard (GTB)
Aanbevolen berichten