Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Is er nog steeds geen manier om reclames enz. eruit te snijden op de doos zelf ? Ik dacht eraan iets te schrijven een jaar geleden, maar vermoede dat waarschijnlijk iets van DMM zou komen. Pent
Sterke-Jerke Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Moviecutter werkt bij mij perfect. Voor de 7020 heb ik een paar aanpassingen moeten doen.
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hartelijk dank, ik probeer het straks! Pent
Sterke-Jerke Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 De aanpassingen die ik voor de 7020 heb gedaan zijn in principe simpel: Het bleek nl dat na de installatie van crontab niet werkte.. (Installatie dus wel uitgevoerd) Eerst een dir maken: /etc/cron/ Dan nog een aanmaken: /etc/cron/crontabs Aan de file /etc/init.d/tuxbox-links.sh heb ik toegevoegd: ln -s /etc/cron /var/spool/ Daarna crontab -e en de volgende regel toegevoegd: 45 01 * * * /var/bin/moviecutter-cron.sh Vervolgens in /etc/rc2.d het volgende commando uitgevoerd: ln -ns /etc/init.d/busybox-cron S90cron Wel ff rebooten....
Aanbevolen berichten