Traffic1326 Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Hallo allemaal Ik heb een topfield 4000 met een groene kaart ( zal wel seca 2 zijn) Deze steek ik zo in de topfield in een gleuf. En uiteraard schotel , etc. Maar waar het om gaat is , dat sinds de kanalwisseling van BBC Prime, deze heel vaak even te ontvangen is en daarna aangeeft " dit kanaal is gecodeert" Dus moet ik weer ff op een andere zender zetten , waarna hij het weer even doet. Dit is funest met opnemen. Vaak ook krijg ik "blokken"in het beeld en staat het stil. Dit blijft zo totdat ik van kanaal verander , en weer terug , dan ben ik ze even kwijt. Het rare is , dat het alleen met BBC prime gebeurt. Ik ben een totale leek , zou iemand me in begrijpelijke taal willen antwoorden?? Grt Traffic Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 BBC Prime zit op 10921 MHz, horizontaal, 22.000 ks/s. Het is met een Topfield lastig zoeken als er al een andere zender op die frequentie/VID etc. zat. De ontvanger past niet automatisch de zendernaam aan in de kanalenlijst.
Traffic1326 Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Geplaatst: 7 december 2005 ha Pieter Ik heb `m wel , alleen is er even beeld en dan nma een paar minuten geeft ie codering aan . ik zal eens kijken op welk kanaal hij staat bedankt Homecast s9000 in plaats daarvan 2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch!
Aanbevolen berichten