dannyboy Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Heb een sinds kort een Pocket Internet Totaal abo van 9,50 p/m bij T-Mobile. Dit i.c.m. een MDA Vario toestel. Kan dus internetten, maar dacht dat internetten via T-M Hotspots ook kon, maar daar schijn ik apart voor te moeten inloggen. Ik kan dus wel 24 uur internetten maar dan via GPRS. Is internet via GPRS sneller/trager dan via een, laten we zeggen 11 Mbit hotspot?? Volgens een medewerker van T-M zou GPRS sneller zijn, maar daar had ik zo mijn twijfels over. Wie weet meer? Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Snelheid De theoretische snelheid van GPRS is 170 kb/s, maar in de praktijk is de snelheid afhankelijk van de drukte op de zendmast en uw afstand tot deze mast. Tussen de 18 en 50 kb/s is gangbaar. Bron T-Mobile hotspots zijn meestal lijnen van 1024/512 en afhankelijk van de confihuratie/drukte zal je snelheid niet hoger uitkomen dan dat. Gr. Badre
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 hang je toestel aan de laptop geeft nog een veel snellere internet
dannyboy Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Geplaatst: 26 januari 2006 Kun je dit nog nader uitleggen? Hoe doe ik dat? Grt, Deniz Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 28 januari 2006 Geplaatst: 28 januari 2006 bluethoot connectie maken met je laptop hierna telnr *99# inlognaam: internet en gaan met die banaan werkt perfect
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Hier kan echter wel de beperkte snelheid van Bluetooth een rol spelen. Bluetooth kan maar communiceren met 1 Mbps Bron Gr. Badre
Gast Geplaatst: 30 januari 2006 Geplaatst: 30 januari 2006 Dan bied BT meerdere tijdsloten aan die je dan kan bundelen voor datavekeer? Gr. badre
Aanbevolen berichten