Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Ik probeer mijn PC aan te sluiten op mijn schotelontvanger. Dit heb ik eerst geprobeert met de scart-aansluiting, maar dan krijg ik alleen het geluid en geen beeld. De PC is voorzien van meerder antenne ingangen. nl. 2x analoog/DVB-T (1 en 2) & 2x DVB-S (1 en 2). De schotel ontvanger heeft 1 seriële aansluiting (net als PC) en 2 scartaansluitingen waarvan 1 is bedoelt voor de TV en de andere voor de video. Is er een mogelijkheid om deze verbinding te maken? m. vr. gr. max
Pionewbie Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Een scart aansluiting verbinden met een antenne ingang werkt natuurlijk niet. Een scart verbind je met een video ingang.
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Wanneer een antenne signaal naar scart kan worden gezet, moet het toch ook andersom kunnen lijkt mij.
Gast Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Ben eens rond gaan neuzen en er is een modulator in de handel waarmee je het scartsignaal weer terug kunt brengen naar het coax-signaal. Ben er mee bezig geweest, maar het beeld wat je krijgt is nog niet om over naar huis te schrijven. wordt vervolgd.......
Aanbevolen berichten