Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Canal Digitaal Premium Services ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb twee abonnementen, Tele2 Voetbal ( was versatel ) en C+, beide zijn van mijn rekening afgeschreven.

Maar ook een afrekening van Canal Digitaal Premiun Services ?, weet iemand waar dat voor is ?.

Geplaatst:

Zou je een serieus antwoord willen geven, want ik heb geen Spice Platinum

Geplaatst:

Naams wijziging, abonne houders zijn daar over geinformeerd.

Citaat:
Hilversum, 23 januari 2006

Betreft: Naamswijziging CANAL+

Geachte abonnee,

De CANAL+ kanalen gaan vanaf 1 februari verder onder de naam Film 1 en Sport 1.

Met 2 filmkanalen en 1 sportkanaal bieden Film 1 en Sport 1 een nog breder aanbod met de beste films en de meest exclusieve sportwedstrijden.

Al eerder berichten wij u dat CANAL+ en CanalDigitaal sinds eind vorig jaar verder gaan als 2 aparte bedrijven. CanalDigitaal concentreert zich op het aanbieden van de beste films en sport. Er is nu besloten om per 1 februari de naam CANAL+ te wijzigen.

Wat verandert er niet:

In de folder van Film 1 en Sport 1 ziet u dat het aanbod van film en sport onveranderd sterk blijft. Twee kanalen met de beste films het eerst op tv, zonder reclame onderbrekingen. Op d sport zender ziet u naast de live wedstrijden uit de belangrijkste Europese competities en de UEFA cup wedstrijden, alle wedstrijden van het WK 2006. Ook andere sporten zoals basketbal, tennis en golf ziet u terug op Sport 1. En niet te vergeten de Olympische Winterspelen in Turijn.

Wat veranderd er wel:

In de brief bij de CANAL+ gids van januari meldden we al dat de facturatie vanaf 1 februari gaat wijzigen:

* U betaalt vanaf 1 februari voor Film1 en Sport 1 €19,95 per maand. Uw factuur voor Film 1 en Sport 1 invangt u van CanalDigitaal Premium.

* U ontvangt een aparte factuur voor de overige CanalDigitaal pakketten:

- * Heeft u alleen het Film 1 en Sport 1 –pakket dan ontvangt u jaarlijks één factuur van CanalDigitaal voor het Set Top Box (service-pakket) van € 29,95. Voorheen waren de kosten voor dit service-pakket opgenomen in de prijs van het CANAL+ pakket.

- * Heeft u een abonnement op één van de overige zenderpakketten, dan ontvangt u voor dit pakket maandelijks een factuur van CanalDigitaal, zoals het Basis-pakket of het Familie-pakket. Dit blijft ongewijzigd.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Bij eventuele vragen kunt u terecht op www.canaldigitaal.nl

Met vriendelijke groet,

CanalDitaal B.V.

Cees Bohnenn

Managing Director.

KLIK

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Bedankt Johan, brief komt me inderdaad bekent voor, al kan ik hem niet meer vinden.Zal wel per ongeluk weggegooid zijn ..