helmuteke Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 ik zit met een vraagje , zou er een gemakkelijke plugin bestaan voor dreambox om bv de feedgegevens die je op dit board vindt simpel in te voeren ??? daarmee bedoel ik , geen gedoe met scannen e.d. gewoon invoeren knopje drukken en Beeld. Mocht dit echter niet bestaan , waar vind je de dan bv de bron code van bestaande plug-ins om te leren en eventueel zelf een plug-in te creeeren . mvg Herr Helmut show me a hero and i write a tragedy
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 er was wel een plugin voor (feedhunter) echter werkt die sinds enigma 1.09 niet meer ;( de vele gebeden voor updates zijn helaas niet verhoord dus zal men moeten improviseren. merDe deze ruimte is te huur
helmuteke Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Geplaatst: 13 februari 2006 en kan men ergens gewoon broncode of lectuur vinden om plug-ins te schrijven ??? dit kan toch alleen maar gebeuren in C of zo ??? show me a hero and i write a tragedy
kapoentje Geplaatst: 13 februari 2006 Geplaatst: 13 februari 2006 Feedhunter 1.01 voor 1.09 In het Italiaans, zeer buggie maar doet wel een iets. Lees de readme files. 1088366-FeedsHunter1.01.zip
Aanbevolen berichten