Henksat Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Blijf toch nog een beetje stoeien met meerdere mounts op een 7020. Ik was tot nu toe het mounten gewend met een 500, die heeft meerdere mountingpoints: cifs1, cif2, cif3 etc... Nu heb ik een 7020 met HD die natuurlijk mount als /HDD. Verder heb ik een NSLU-2 waar de 7020 op mount. Ik heb op de NSLU-2 zowel een map movie, als een map muziek welke ik ook wil mounten. Dit lukt wel, maar ik geef dan als DIR op: mnt/card, dan vindt ik deze terug in de bestandsmodus onder root/mnt/card en dat werkt wel. Maar is dit zo wel goed? Ik wil namelijk de tweede mount ook ergens kwijt kunnen zodat ik dan eigenlijk 3 mounts heb: Interne HD, NSLU-2 movie en NSLU-2 muziek, maar de vraag is dus welke DIR`s ik ze allemaal moet geven. Allemaal de DIR /mnt werkt dus niet. Verder heb ik af en toe hick-ups met het draaien van opgenomen films vanaf de NSLU-2, heel zelden zelfs met MP3, wie heeft hier tips voor om e.e.a. te tunen? Spelen met de optie Extra in de mount manager? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Barabas Geplaatst: 19 februari 2006 Geplaatst: 19 februari 2006 Je moet niet meerdere moint points aanmaken. Je mount 1 share. In deze share heb je de directory's movie en muziek ed. staan. Vanuit de Dreambox zie je dan /hdd/movie en /hdd/muziek Wat betreft de hikups... laat de NSLU2 op 266Mhz lopen! Kijk ff op mijn cifs faq . Suc6. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten