Gast Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Als ik bijv. één programma Ned.1 opneem dan wordt RTL7, Discovery, Een en Ketnet/Canvas in "mijn" favorietelijst lichtgrijs en dus niet te bekijken. In de lijst met alle TV-kanalen staat bijv. RTL7 driemaal vermeld waarvan 2 maal lichtgrijs en eenmaal niet en kan daar dan wel RTL7 bekijken. Waarom, waarom, waarom???? Ik ben een zogenaamde "newbie" maar wat doe ik fout?
satmarc Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Heb je allebei je tuners appart aangesloten, of heb een loop through (doorlussing) gemaakt ? Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Gast Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Apart. Toeval bestaat niet zegt men. Maar hier liep toevallig iemand binnen die de oplossing wist (dacht ie tenminste). Bij de antenne instellingen stond bij tuner 2 NIET de astra2/eurobird. Toegevoegd en e.e.a. lijkt nu OKE. Bij tuner 1 stonden wel automatisch astra1, astra2/eurobird en hotbird. Op een of andere manier bij tuner 2 dus niet... Bedankt voor je reactie.....
Aanbevolen berichten