Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Hallo, Ik heb me deze week later verleiden tot de aankoop van een breedbeeld toestel. Alles werkt perfect, alleen de Hummie krijg ik niet ingesteld op 16/9. De instelling in de hummie naar 16/9 staat op automatisch, doch het beeld dat ik krijg is wel juist kwa vorm, maar niet van formaat. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de info-balk onderaan. Herkent iemand dit probleem?
Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Hoe heb je de Humax met de TV verbonden? Het 16/9 schakelsignaal kan alleen via de scartkabel aan de TV worden aangeboden.
Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 De humax was idd via een scart-kabel aangesloten. Mogelijks een slecht contact in de scart-kabel? (pin 8). Heb hem nu weer via rf aangesloten..... Nu zend blijkbaar elke zender in 16/9 uit.
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 De meeste breedbeeld Tv's hebben een instelling waarmee je het beeld kunt vegroten en/of verkleinen, ikzelf heb dit op automatisch gezet zodat ik niet steeds weer de instelling moet wijzigen.
Aanbevolen berichten