Gast Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Hallo ik heb een rotor gekocht met zo een draaiknop en aan de onderkant zitten 3 schroeven waar de draden in moeten. Nu is mij vraag welke kleur ik op welke schroef moet zetten. Mijn kabel bestaat uit 4 draden.
Mojo Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Citaat: Hallo ik heb een rotor gekocht met zo een draaiknop Is dat voor een antenne (hark) of schotel? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Geplaatst: 10 april 2006 Geplaatst: 10 april 2006 Patron, dat maakt helemaal niets uit. Zowel op de rotor als op de draaiknop zijn de contacten meestal genummerd. Als je ervoor zorgt dat aanluiting 1 is verbonden met aansluiting 1 op de rotor, en je doet hetzelfde met contact 2 en drie, is het goed. Ik gebruikte hiervoor vaak telefoonkabel en gebruikte dan als geheugensteuntje rood-wit-blauw 1-2-3(nederlandse vlag) of rood-geel-groen 1-2-3 (verkeerslicht), al naar gelang de kleuren die in de kabel zaten. De overgebleven adertjes gebruik je gewoon niet. Succes, Ger
Aanbevolen berichten