Warboel Geplaatst: 23 mei 2006 Geplaatst: 23 mei 2006 Wegens uitbreiding van het aantal sat ontvangers in huis heb ik een spaun 5800 multiswitch met een philips quatro lnb gekocht. De lnb heeft de volgende uitgangen: vert. high, vert. low en hor. high en hor. low. De switch heeft 5 ingangen (4 voor de sat en 1 voor de kabelsignaal) Op de switch staat echter alleen vert./A vert./B (5..50khz) en hor./A en hor./B (5..50khz. Ik heb al diverse combi's geprobeerd maar geen signaal. ( 1 keer was het wel gelukt, maar na het zappen was het weer NO SIGNAL en ook nooit meer teruggekregen) Ik twijfel of de switch/lnb wel geschikt is voor mij, of zie ik iets over het hoofd?? Groeten
Satlook Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Als ik het goed heb is het: Vert A = Vert hoog (of laag) Vert B = Vert laag (of hoog) Hor A = Hor hoog (of laag) Hor B = Hor laag (of hoog) DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Warboel Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Geplaatst: 29 mei 2006 Na wat puzzelen blijkt het dit te zijn: Vert A --> Vert low Hor A --> Hor low Vert B --> Vert High Hor B --> Hor High Anders geen signaal. Dat het signaal weg viel na het zappen had te maken met een sluiting in een van de F connectors. Groeten
Aanbevolen berichten