labyrint Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Hallo, Omdat het zoeken mij niets opleverde probeer ik het langs deze weg. In Internet Eplorer onder de tab Extra - Internet opties - inhoud, zit een functie internet restricties, hiervan zou ik graag het wachtwoord achterhaald hebben als dit mogelijk is ( vast wel, als je maar weet waar het staat ). Alvast bedankt. Labyrint.
Thomas2000 Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Standaard was het dacht ik supervisor, maar dat kan ook nog van win98 wezen.... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
labyrint Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Geplaatst: 29 mei 2006 Thomas2000, Volgens mij staat er standaard geen wachtwoord in maar er is iemand zo leuk geweest om er 1 in te zetten. Waarschijnlijk kan je het er wel uit halen alleen moet je even weten waar het staat in het register. Maar in ieder geval bedankt, Labyrint.
Thomas2000 Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Citaat: Gebruikt u een wachtwoord voor de restricties van Internet Explorer, en bent u dit vergeten? Dat lijkt een lastig probleem. Maar met de registereditor van Windows is het prima op te lossen. Met de restricties kunt u het gebruik van het internet beperken, bijvoorbeeld door een bepaald type websites te weren. Maar die zogeheten restricties hoeven niet voor iedereen te gelden, mits u het wachtwoord weet. Voordat u hieraan begint is het verstandig een back-up van het register te maken. Sluit Internet Explorer af, mocht die nog actief zijn. Ga naar Start/Uitvoeren en typ Regedit, gevolgd door een druk op de entertoets. Manoeuvreer nu naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/Ratings. Verwijder Ratings. Sluit vervolgens de registereditor af. Start Internet Explorer en ga naar Extra/Internet-opties/Inhoud. Klik op Uitschakelen. Er wordt opnieuw om een wachtwoord gevraagd. Vul een wachtwoord naar keuze in. De restricties zijn nu uitgeschakeld! Gevonden op een site. Succes! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
labyrint Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Geplaatst: 29 mei 2006 Thomas, Geweldig dit was wat ik zocht Bedankt Labyrint.
Thomas2000 Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 Graag gedaan!! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten