Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Omdat het zoeken mij niets opleverde probeer ik het langs deze weg.

In Internet Eplorer onder de tab Extra - Internet opties - inhoud, zit een functie internet restricties, hiervan zou ik graag het wachtwoord achterhaald hebben als dit mogelijk is ( vast wel, als je maar weet waar het staat ).

Alvast bedankt.

Labyrint.

Geplaatst:

Standaard was het dacht ik supervisor, maar dat kan ook nog van win98 wezen....

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

Thomas2000,

Volgens mij staat er standaard geen wachtwoord in maar er is iemand zo leuk geweest om er 1 in te zetten.

Waarschijnlijk kan je het er wel uit halen alleen moet je even weten waar het staat in het register.

Maar in ieder geval bedankt,

Labyrint.

Geplaatst:
Citaat:

Gebruikt u een wachtwoord voor de restricties van Internet Explorer, en bent u dit vergeten? Dat lijkt een lastig probleem. Maar met de registereditor van Windows is het prima op te lossen.

Met de restricties kunt u het gebruik van het internet beperken, bijvoorbeeld door een bepaald type websites te weren. Maar die zogeheten restricties hoeven niet voor iedereen te gelden, mits u het wachtwoord weet.

Voordat u hieraan begint is het verstandig een back-up van het register te maken. Sluit Internet Explorer af, mocht die nog actief zijn. Ga naar Start/Uitvoeren en typ Regedit, gevolgd door een druk op de entertoets. Manoeuvreer nu naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/Ratings. Verwijder Ratings. Sluit vervolgens de registereditor af.

Start Internet Explorer en ga naar Extra/Internet-opties/Inhoud. Klik op Uitschakelen. Er wordt opnieuw om een wachtwoord gevraagd. Vul een wachtwoord naar keuze in. De restricties zijn nu uitgeschakeld!

Gevonden op een site.

Succes!

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.