hiskie Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 wil graag een symlink maken ivm ondertiteling drtic ondertitels staan in var/tuxbox/Drtic/tit drtic leest ze in var/tit dus ik dacht in telnet in te voeren -s /var/tuxbox/Drtic/tit /var/tit zegt telnet leuk -s not found heb al heel wat afgezocht maar het wil me niet lukken how to do hikie
hiskie Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Geplaatst: 30 mei 2006 heb ingetipt in telnet met spatie precies zo als hier onderstaat in -s /var/tuxbox/Drtic/tit /var/tit zegt ie -sh: Syntax error:"in" unexpected ik doe nog iets fout maar wat?
Hyunday magic Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 Citaat: heb ingetipt in telnet met spatie precies zo als hier onderstaat in -s /var/tuxbox/Drtic/tit /var/tit zegt ie -sh: Syntax error:"in" unexpected ik doe nog iets fout maar wat? in? nee ln leo nico The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
hiskie Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Geplaatst: 30 mei 2006 het werk ik niet lezen kunnen foutje heeft me heel wat kopzorgen gekost en maar proberen met hoofdletter i is het een l dom van deze kant he bedankt he
Aanbevolen berichten