Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Vandaag de laatste predator files welke aangepast voor D+ en TPS in de T-rex geplaatst, maar resultaat nog steeds zwart. Zijn er lezers welke wel beeld hebben met de laatste files ? en wat hebben jullie gedaan voor dit reultaat ?
paqbro Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Wachten op een nieuwe, ze zijn al oud als ze in je cam staan Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Ik heb er twee geprobeerd van vandaag !! Beide waren aangepast met de laatste sleutels. Ik begrijp uit je reactie dat je ook geen beeld hebt op D+ en TPS.
Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 D+ en TPS veranderen meerdere malen per dag van keys,zodus... zwart beeld. Wachten dus op AU files.(als die er komen).
Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 hoi allemaal ben nieuw hier , ben zelf spaans dus D+ is voor mij ideeal , maar ja we moeten geduld hebben
paqbro Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Of met de hand de keys aanpassen in het menu van de cam. Heb hier beeld op d+ op dit moment. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten