zonnig Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Bij de tv van mijn ouders, Sony KV-29FX60B kan je sommige instellingen in het menu niet meer kiezen; die zijn dan lichtgrijs geworden. Het gaat oa om de functies in het menu: beeld verschuiven (RGB). Je kon dit altijd instellen (was niet grijs). Plotseling, van de een op de andere dag is deze (en meerdere)instelling(en) grijs geworden. Iemand een idee? AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
DeBeek Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 RGB verschuiven en breedte werkt alleen als je via scart 1 een RGB signaal er in stuurt.
zonnig Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Geplaatst: 26 juni 2006 Ha, bedankt! Dat is inderdaad veranderd (nou ja, scart 1 doet het niet meer omdat ik een scartkabel los trok toen de sat en tv aanstond.....). Dus nu gebruik ik scart 2 en scart 3 en geen scart 1. Toch eens kijken of we dat gemaakt krijgen. Bedankt voor het snelle antwoord!! AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Aanbevolen berichten