freeck Geplaatst: 1 augustus 2006 Geplaatst: 1 augustus 2006 Voor de "lol" een Digital TV Deluxe DVB-T USB-stick gekocht (39 Euro). De stick blijkt de 7049 van Twinhan (of TwinhanDTV Twister) te bevatten die voor een paar tientjes duurder in de handel ligt. Vraag: heeft iemand ervaring met deze USB-stick in de zin dat u hem goed aan de praat heeft gekregen? Mij lukt het niet (al op 2 machines uitgeprobeerd). Van de weinige FTA-zenders die er zijn krijg geen geluid en geen beeld. Ontvangst is sowieso bij ons (Alkmaar) erg matig, ik moet met een buitenantenne werken... Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
freeck Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2006 Ten einde raad heb ik een compleet "schoon" XP-systeem gemaakt. Opnieuw de software geinstalleerd, en ja hoor, ik heb beeld van Ned2. Weliswaar met een buitenantenne. De load van de CPU is erg hoog, ca 75-90% met een P4, 2,4 GHz. Maw je hebt wel een heel zware PC nodig om beeld te ontvangen. Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
Gast Geplaatst: 4 augustus 2006 Geplaatst: 4 augustus 2006 Zal dus wel softwarematig gaan. Als je een beetje recente ATI of Nvidia kaart hebt dan zal het cpu gebruik aanzienlijk dalen.
Aanbevolen berichten