odul Geplaatst: 31 augustus 2006 Geplaatst: 31 augustus 2006 Heren , in de beginfase had ik een instelling waarbij ik slechts 1 x een geluidssignaal kreeg per gevonden draadloosnetwerk.Nu heb ik waarschijnlijk in mijn instellingen wat gewijzigd want ik krijg nu constant geluid waarvan de toon veranderd per gevonden draadloos netwerk , en dit is sterk storend ... In de optie volume regeling kan ik volgende zaken instellen , volumeregeling,wave,sw-synthesizer,cd-speler,lijningang, microfoon, telefoonlijn.Wat moet ik van dit alles gebruiken om terug slechts 1x geluid per gevonden draadloosnetwerk te krijgen ? Bij midi instellingen gebruik ik het volgende :enable midi output of snr , channel 1 patch 70 en transpose 10 en het is bij deze instellingen dat het fout gaat denk ik. Moest iemand de oplossing weten, dan hoor ik het graag en bedank ik u reeds op voorhand. Geel , Stad in de Kempen.
odul Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2006 Sjaak(k), ok maar dit is slechts een gedeeltelijke oplossing voor mijn probleem . Ik wil net zoals de God de Vader , I just want a beep ... Groeten Geel , Stad in de Kempen.
Aanbevolen berichten