Gast Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 hoe is het mogelijk dat ik op mijn 2 tuners verschillende signaal sterkte en kwaliteit krijg.. Heb 2 disec switches gemonteerd ( 2 dezelfde) heb een kleine 75 cm schotel met een multibeugel astra1 astra2 en hotbird in die beugel zitten 3 lnbs 2 daarvan zijn twin lnbs (astra1 hotbird gericht )zelfde merk , een ervan is een oude alps singel lnb gericht op astra2 nu krijg ik op mijn tuner boven en beneden ( ook 2 dezelfde tuners) verschillende signaal kwaliteiten binnen. Hoe kan dan nou als alles hetzelfde is????? a= astra1 b= hotbird op een switch zit dan nog c voor astra2 en op alle twee switchen zit er dan nog op de d uitgang 2 kabels voor de nilesat. het gekke is ook dat ik boven wel nilesat kan ontvangen , maar beneden niet, kan het zijn dat er een switch kapot is...?????? switch merk is maximum. 4x1
WPW Geplaatst: 13 september 2006 Geplaatst: 13 september 2006 Draai de tuners eens om. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 En toen was het stil... juist een antwoord welk ik zocht
Aanbevolen berichten