conc Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 Hulp gevraagd in Highland 2.11 zit Mgcamd 1.10 ingebakken maar nu wil ik Mgcamd 1.15 gaan gebruiken iemand een idee hou ik dat ga doen?
ArsLP Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 Ik ben bang dat deze versie niet werkt in de Highland 2.11, maar je zou het kunnen proberen. Zet de mgcamd gewoon in de map var/emu en verwijder de verwijzing "mgcamd-> /bin/mgcamd" die ook in de map var/emu zit. Succes, pribo. Met vriendelijke groet, Leo.
conc Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Geplaatst: 30 september 2006 "Zet de mgcamd gewoon in de map var/emu en verwijder de verwijzing "mgcamd-> /bin/mgcamd" die ook in de map var/emu zit." Werkt niet jammer.
Golfdiesel Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 Citaat: "Zet de mgcamd gewoon in de map var/emu en verwijder de verwijzing "mgcamd-> /bin/mgcamd" die ook in de map var/emu zit." Werkt niet jammer. Heb je wel nadat je de bestanden geplaatst hebt deze uitvoerbaar gemaakt? chmod 755 of chmod a+x uitvoeren op de bestanden. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten