Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben op zoek naar het schema van de Philips 78 toeren wisselaar of een gedeelte ervan . dit is een oude 78 toeren wisselaar van Philips de HX572A met ingeboude versterker . een kompleet dok zou natuurlijk intresant zijn , maar met het gedeelte van de versterker rond de uitgangstrafo en ook een posietie tekening hiervan ben ik al heel erg geholpen . wie kan mij hieraan helpen . B.V.D .

Geplaatst:

helaas die kunnen mij ook niet aan een schema helpen . ook bij de NVHR heeft men dit niet en de oproep daar heeft ook nog niets opgeleverd . wie kan mij verder helpen . B.V.D.

Geplaatst:

het probleem is dat een vorige eigenaar er een andere uitganstrafo heeft in gezet die niet orgineel is . ook aan de voet van de eindbuis EBL1 is het een en ander veranderd . ik wil het apparaat weer in de orginele toestand terug brengen . ik weet ook het model van de orginele traf niet . het zouden er twee kunnen zijn . het kan een hoge smalle zijn of een normale trafo . normaal is het niet zo'n probleem om hem aan het spelen te krijge een trafo van 7 Kohm is er wel te vinden . maar het gaat erom om het orgineel te krijgen .ik hoop daarom dat er toch iemand zo'n schema heeft .