Funfreak Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Is een dragon 3.02 nog van deze tijd en wat kan ik er nog mee? Vergelijkbaar met de nieuwe T-Rex 4.1?
raptorr Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Citaat: Is een dragon 3.02 nog van deze tijd en wat kan ik er nog mee? Vergelijkbaar met de nieuwe T-Rex 4.1? goeie vraag en wat can je nog met een dragon twincam? grtz
Thomas2000 Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Op de 3.02 en 4.01 cams worden alleen nog publieke hacks uitgegeven en op de super versie worden hacks die door het dragon/t-rex team zijn gedaan uitgegeven. Verschil tussen de 3.02 en de 4.01 is dat de 4.01 een extra kaartlezer heeft voor de firecryptkaart. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Sorry, maar ook ik snap het nog niet helemaal. Kan je op een Dragon nu de software zetten die uitgegeven is voor de T-Rex?
Thomas2000 Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Jawel maar niet die van de Super t-rex. Predators zijn voor dragon/t-rex en Predasaur voor de super t-rex. Ik weet niet of een predator op een super trex kan. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Citaat: Jawel maar niet die van de Super t-rex. Predators zijn voor dragon/t-rex en Predasaur voor de super t-rex. Ik weet niet of een predator op een super trex kan. Kan, geen enkel probleem. Predator kan op Super T-rex, maar een Predasaur kan NIET op een T-Rex 4.1 of Dragon. Dan sloop je je cam.
Gast Geplaatst: 6 december 2006 Geplaatst: 6 december 2006 Ja, wat JJK scheef bedoelde ik ook. Ik ging ook uit van de super t-rex cam.
Aanbevolen berichten