Obbie Geplaatst: 21 december 2006 Geplaatst: 21 december 2006 Lijkt me op eerste gezicht een geweldige ontvanger, maar heeft iemand er ook al praktijk ervaring mee? Ter info: VisionNet TG 9500 PVR Specificaties: - Gelijktijdig 2 kanalen kijken, terwijl u twee kanalen opneemt. - Twin Tuner PVR - 2 x Common Interface en een Slimcrypt Cardreader - Smartcard reader geschikt voor canal digitaal kaart. - 4 kanalen gelijktijdig decoderen - Advanced PIP functie - Dot VFD display Alphanumeriek. - Multi-picture scherm - MP3 decoding - USB 2.0 (Host) aansluiting voor externe Harde Schijf - USD2.0 (slave) voor PC interface - Geavanceerde Time-Shift functie - Ondersteund DiseqC 1.0/1.1/ 1.2/ met motor gestuurd antenne. - Uitgebreide Electronische Programma Gids met PVR opties - Multi picture display (3 PiP live en 9 mosaic) - In en uitzoomen met hoge resolutie. - 5000 kanalen (TV en radio) programeerbaar - Usb 2.0 Slave & Host
Obbie Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Geplaatst: 25 december 2006 Kan iemand me vertellen of deze ontvanger dezelfde netwerkfunctionaliteit heeft als de beruchte 8000 serie?
Gast Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 Ik kan het me bijna niet voorstellen maar volgens mij heeft deze geen Ethernet. :-(
JBnl Geplaatst: 26 december 2006 Geplaatst: 26 december 2006 idd heeft ie niet zie bijlage groeten,JBnl
Obbie Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Geplaatst: 26 december 2006 Was me helemaal ontgaan in overdaad aan specs. Geen ethernet.... tja dan valt deze ontvanger af en ga ik toch weer voor de DS 400S
Aanbevolen berichten