xamuh8100 Geplaatst: 27 december 2006 Geplaatst: 27 december 2006 Kan ik mijn MMC dual voltage memory card uit mijn Nokia N70 (met opzet verlengstuk),gebruiken in mijn digitale camera ? (waar normaal een SD geheugen kaartje in zit) Kan ze wel in dezelfde sleuf van kaartlezer in de PC uitlezen.
Poetsdoekje Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Deze info vond ik nadat ik e.e.a. had ingetoetst in google MMCplus flashgeheugen van Kingston Technology is de juiste keuze voor gebruikers die grote bestanden – beelden, muziek of informatie – willen uitwisselen tussen camera’s, telefoons, PDA’s, MP3-spelers of andere digitale apparatuur. MMCplus is vijfmaal sneller dan de traditionele MultiMediaCard, is compatibel met eerdere MMC-standaards en past ook in standaard SD-slots. poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Aanvulling: Andersom zal het moeilijker/niet gaan omdat een SD kaartje iets dikker is dan een MMC kaartje.
Aanbevolen berichten