peterksr Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 hallo, ik heb de laatst pli (garnet in de box gezet maar nu heb ik geen nl 1,2 en 3 meer. ik heb twee geldige kaarten in de slots met chips naar beneden te weten een canal + nl kaart en een tv vlaanderen kaart. alle andere zenders van beide kaarten doen het wel ik heb als softcam setup het volgende : chanel default provider canal digitaal ccam 1.3.1 default softcam ccam 1.3.1 en cardserver none. ik he de laatste settingslijst van pet er in. wat kan hier de orrzaak zijn ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Wat was je voorgaande Image die je in de box had staan ? Misschien dat je een keer een Factory reset uit moet voeren , en alles even opnieuw instellen . Is wel even werk , maar sluit een hoop dingen uit als mogelijke oorzaak . gr, RuKo
peterksr Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Geplaatst: 29 december 2006 bedankt voor je antwoord maar tot mijn verbazing werken de nl zenders weer. ik denk een storing bij c+ plus mischien. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten