Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Satters,

Zijn er mensen met een triax 64cm opstelling met multifeed (triax alu-multifeed voor 4 posities) op astra1,2,3, en HB?

Ik wil als hobby dit eens uit proberen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, want ik heb vernomen dat 78 cm toch wel minimaal is.

Ik wil in ieder geval goed/betrouwbaar/stabiel signaal op Astra 1, overige maakt me niet zo heel veel uit. Als deze posities enigszins stabiel zijn is dat leuk mee genomen, maar Astra 1 moet betrouwbaar zijn (ned.zenders, vandaar)

Wie heeft hier ervaring mee?

post-33587-1318258999,7312_thumb.jpg

Geplaatst:

ik denk dat 64cm te klein is ik heb twee dagen terug bij een vriend een 88cm geplaatst weliswaar met twee LNBs voor astra en hotbird waar 8 ontvangers op aangesloten zitten via een verdeler

het af regelen van de LNB is een nauwkeurig klusje bij 88cm dus ik denk bij 64cm nog nauwkeuriger en zeker met 4 LNBs

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Astra 1+2(evt.+3) zal wel lukken van wat ik heb gelezen, maar de Hotbird erbij gaat lastig worden.

Ik zou in de focus Astra 3 zetten, 1 en 2 er omheen, en verderop de Hotbird LNB erbij, daar ontvang je dan misschien Hotbird 7A/8 nog met een sloot error/BER op.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Zal niet eenvoudig worden , houd ons op de hoogte.

Evt met foto's.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.