tgg Geplaatst: 3 februari 2007 Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb een multytenne TWIN uitvoering aangeschaft en deze aangesloten op mijn Manhattan starlight MX. Astra 1 levert geen problemen, echter A2,A3 en hotbird wel. Het lijkt alsof de disceq van de multytenne niet werkt. Ingesteld is: Schotel 1 = disceq 1 Schotel 2 = disceq 2 Schotel 3 = disceq 3 Schotel 4 = disceq 4 (voor elke schotel geldt: LNB type universal, LNB spanning V/H, 22khz Auto, 12 V uit (ook met aan gestest)). Bij het zoeken ingesteld: zoek index 1 = schotel 1 = Astra 1 zoek index 2 = schotel 2 = Hotbird zoek index 3 = schotel 3 = Astra 3 zoek index 4 = schotel 4 = Astra 2 Beide LNB uitgangen geprobeerd, maar telkens met hetzelfde resultaat: Astra 1 vind alle kanalen, hotbird niets, atsra 3 niets en Astra 2 alleen dezelfde kanalen van Astra 1 die op een identieke transponder voorkomen, dus het lijkt alsof de disceq niet schakelt. Wie kan mij verder helpen / adviseren. Teun
tgg Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Geplaatst: 3 februari 2007 Vergeet dit topic maar, het verwijderen van de satfinder doet wonderen. Teun
Aanbevolen berichten