Bas v/d Post Geplaatst: 8 februari 2007 Geplaatst: 8 februari 2007 Goedemiddag, Ik wil graag het volgende aanschaffen, vanwege de aankoop van een nieuw huis, namelijk: - Visiosat bi-satellite G4 Quadro (voor astra 1, 2, 3 en hotbird) - 4 x Edision LNB's 0,2db Dit moet gaan samenwerken met: - 1 x Echostar PVR5020 Twin tuner (Woonkamer, moet alle 4 satellieten ontvangen) - 2 x Echostar DSB808 (keuken en slaapkamer, hoeft alleen astra 19,2 te ontvangen) Ik zou graag willen dat de 3 decoders onafhankelijk kunnen zappen. Nu mijn vraag: Welke en watvoor LNB's (single, twin, quad of quatro) en/of multiswitch en/of diseqc switsches heb ik nodig, om dit netjes en goed aantesluiten. ik dacht zelf namelijk aan: - 1 x Quad LNB (1 uitgang naar de diseqc switch, de rest naar 2 x dsb808) - 3 x Twin LNB (kan ik in de toekomst nog een decoder aansluiten voor 4 sats) - 1 x 4/1 diseqc switch (voor naar de pvr5020) Of heb ik toch een multiswitch nodig? Wat is jullie advies?? Alvast bedankt!! Visiosat Bi-Satellite G4, Smart Wi
rsjmeijer Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 Bas, Voor de Astra 19 kun je het beste een Alps nemen, dit ivm de smalle behuizing. Anders lukt het niet om alle 4 LNB's te plaatsen. Kijk ook even onder het kopje schotelpark op sat4all, hier staat veel info over de Visiosat Bisat G4. een sat groet van Hobby Robby
Gast Geplaatst: 27 februari 2007 Geplaatst: 27 februari 2007 Je zou ook voor een technisat Multytenne Quatro kunnen kiezen. Je hebt dan wel een multiswitch 17/4 nodig. antenne is geschikt voor: EUTELSAT 13° Ost ASTRA 19,2° Ost ASTRA 23,5° Ost Eurobird-ASTRA 28,5° Ost
Aanbevolen berichten