1pm Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Wil hier een administrator account instellen windows xp pro . Maar krijg et opstart scherm voor daar op in te loggen helemaal niet , is er iemand die wat tips heeft.Of hoe een en ander te realiseren thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Crest Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 2x ctrl alt del invoeren in het inlogscherm.
1pm Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Geplaatst: 13 februari 2007 heb ik al gedaan krijg ik mijn eigen account te zien , toch bedankt voor et antwoord 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Crest Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 XP laat standaard het administrator account niet zien in het welkomscherm. Hier is echter wel een mouw aan te passen: start de register editor via start > uitvoeren. Geef regedit.exe in. 2) navigeer nu naar de subsleutel [hkey_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Winlogon\SpecilaAccounts\userlist Geef administrator in als de subsleutel naam, en druk op enter. Dubbelklik nu op de nieuwe waarde, zet ze op 1 en klik op OK. sluit de register editor. De administrator account is nu wel zichtbaar bij het opstartscherm!
Crest Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 Of Powertoys van Microsoft downloaden en installeren. En via dit programma de mogelijkheid om administrator zichtbaar te maken in het welkomscherm aanzetten.
Quassi Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 kan ook simpeler! configuratie - gebruikersacounts - de manier waarop gebruikers zich aan-en afmelden dan beide opties uitvinken, en afmelden, hierna kun je als administrator inloggen
marco24 Geplaatst: 13 februari 2007 Geplaatst: 13 februari 2007 dan moet je typen en kun je niet meer op een plaatje klikken
Aanbevolen berichten