Joecks Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 Ik moet voor de automount een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen met behulp van de afstandsbediening. Mijn wachtwoord bevat een uitroepteken , maar ik kan deze niet vinden onder de cijfertoetsen... Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
bromtol Geplaatst: 18 februari 2007 Geplaatst: 18 februari 2007 vijf keer op de < toets drukken. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Joecks Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Geplaatst: 18 februari 2007 Citaat: vijf keer op de < toets drukken. bromtol Ik heb mijn bericht titel aangepast van [ALL] naar [7025] , op mijn 7025 doet de < helemaal niks.. er zitten wel een aantal karakters onder de 0 toets maar niet het uitroepteken.. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Joecks Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Geplaatst: 18 februari 2007 Heb het al op een andere manier opgelost, ik heb de config file aangepast met VI en nu gaat het goed.. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten