flodder11 Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Ik kan het volledige programma van de italiaanse zender sportitalia nergens meer vinden,ook niet op hun site. Morgen zenden ze ajax heereveen fta live uit op hotbird 11862 H 27500. Zo wordt dat althans door LJ aangekondigd. Vroeger kon je dat op hun site kontroleren. Maar dat lukt me nou niet meer. Mvrgr flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Gast Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Heb je hier iets aan? Ik geloof dat ze alleen zondag helaas nog niet geupdate hebben. http://www.tutteletv.com/
flodder11 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Geplaatst: 3 maart 2007 uitstekend. Kan in ieder geval morgenvroeg even kontroleren of het klopt. En heb morgen waarschijnlijk het programma van volgende week. Bedankt Mvrgr flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Gast Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Citaat: Eigenlijk opmerkelijk dat die zender FTA is! Sssttttt. Straks ga je mensen nog op ideeën brengen.
Aanbevolen berichten