Crest Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Ik ben van plan een nieuwe versterker/receiver met RDS te kopen. Wanneer ik de Dreambox op de versterker aansluit werkt RDS dan wel op de receiver?
Gast bert@ne Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Hoi Crest,,, wat is RDW ???? De audio-uit ,van de dreambox levert of gewoon een stereo audiosignaal of via de optitische aansluiting ac3 audio Via de scartaansluiting diverse beeld signalen oa. cvbs /rgb /S-video /YPbPr Andere of extra signalen/data staat niet ter beschikking op de audio of via de beeld uitgang. bert,,
Crest Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Geplaatst: 9 maart 2007 Citaat: Hoi Crest,,, wat is RDW ???? De audio-uit ,van de dreambox levert of gewoon een stereo audiosignaal of via de optitische aansluiting ac3 audio Via de scartaansluiting diverse beeld signalen oa. cvbs /rgb /S-video /YPbPr Andere of extra signalen/data staat niet ter beschikking op de audio of via de beeld uitgang. bert,, Ik bedoelde RDS.
Yo! Geplaatst: 9 maart 2007 Geplaatst: 9 maart 2007 Citaat: Wanneer ik de Dreambox op de versterker aansluit werkt RDS dan wel op de receiver? Nee. Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Aanbevolen berichten