Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Momenteel gebruik mijn Inverto voor het bekijken van FTA zenders op Astra2 [e.g. BBC1-4, ITV1-4]. Voor alle duidelijkheid, ik maak [nog] geen gebruik van een CAM module voor CD/TVV.

Tot hiertoe werkt alles prima. Echter, bij het ophalen van de EPG data, lijkt die zich te beperken tot een "Now&Next" voor elke zender. Is dit een normaal gedrag? Of moet er iets specifieks geconfigureerd worden om meerdaagse data op te halen [7day DVB-EPG]?

PS. Ik maak momenteel geen gebruik van "automatisch EPG ophalen" om het hikken van de Inverto te vermijden :-).

Peter

----------------------------------------------------------------------------

Inverto IDL7000m CI, Archsat 78cm, triple quad-LNB, Hotbird-Astra1-Astra2.

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Geplaatst:
Citaat:
Echter, bij het ophalen van de EPG data, lijkt die zich te beperken tot een "Now&Next" voor elke zender. Is dit een normaal gedrag? Of moet er iets specifieks geconfigureerd worden om meerdaagse data op te halen [7day DVB-EPG]?

Je bent afhankelijk van wat de zender uitzenden. Ik neem aan dat dit aan de policy van de BBC ligt, en niet aan de Inverto. Als de info niet wordt verzonden...

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!