sprookje Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 hallo, kaart weer geactiveerd! vraagje : mijn interne server is voorzien van de tvhome kaart maar is alleen aangesloten aan mijn interne netwerk voor aansturing naar 2 andere dreamboxen in huis, dus niet aan mijn kabel signaal. Dit heeft 2 jaar goed gewerkt. Moet de server dreambox ook een kabelsignaal hebben? Geeft tvhome iedere maand een update of pas na geruimere tijd zoals nu misschien na 2 jaar? bedankt voor je reaktie! gr sprookje only go for the best!PLI 2x DM800HDse en 1x DM500HD 2x Multytenne schotel
DRG Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 was dat toevallig gisteravond ? mijn kaart hield er ook mee op.. even camd3 gedraaid vannacht en ik heb weer beeld. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Jippelskea Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Kaartje is bij mij ook al uitgevallen van zaterdag op zondag. Zal vanvond Camd3 ook eens even aan t werk zetten. Wel vreemd dat er meerder kaarten tegelijk mee stoppen.
Aanbevolen berichten