joma Geplaatst: 2 april 2007 Geplaatst: 2 april 2007 Het lukt mij niet meer om met PCEditor de kanalen lijst , of een image in de relook te zetten Terwijl er wel een verbinding is , krijg steeds de melding : fout bij laden database . De verbinding met de server is opnieuw ingesteld gebruik PCEditor 1.2.42a gr. jo
Gast Geplaatst: 2 april 2007 Geplaatst: 2 april 2007 heb dat ook met de pc editor. nu doe ik het via een ftp programma: flashfxp ik gebruik ook het progje dcc 2.6a dat werk ook en total commander werkt ook om de kanalendatabase in te zetten. groeten: xbxzotje
Gast Geplaatst: 7 april 2007 Geplaatst: 7 april 2007 Hoi, ik had het eerst ook met deze editor, maar ik had de relook op de stand pc editor staan, bij het bewerken. toen ik ( bij toeval) een handeling deed toen de relook gewoon op tv modus stond, kon ik alles normaal uitvoeren, up-loaden-downloaden en bewerken..... dus ik zet hem NIET meer in de usb-pc editor stand, maar doe alles als hij normaal draaid. daarna ff booten en violla..
Aanbevolen berichten