aanj Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 Is er al een oplossing voor het epg probleem met Vlaanderen ( niet in de lijst te zien )? Ik heb de diverse postings gelezen en kom tot de conclusie : of er is een oplossing en ik kan hem niet vinden , of er is nog geen oplossing . Overigens zou ik het wel een blunder vinden dat er in deze lijst al tijden een fout zit en in anderen niet . Heb ergens opgevangen dat het in een of andere html file zit ? Het is veruit de beste lijst daarom stap ik niet graag over . Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
jph Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 De epg van TVV en CDS werkt sinds deze avond terug. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
aanj Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Geplaatst: 11 april 2007 Maar niet bij mij . Er was de laatste dagen helemaal geen epg bij sommige zenders , dat nu weer wel . Maar bij het kanalen overzicht niet bij tvv . Bij dezelfde kanalen "laad" hij pas bij het selecteren van de zender en is daarna metteen weer weg . Ad Vu+ Dream Formuler Zegema enz
sjumpie Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 laat je box ff scannen en dan bijv met happylama de zenders even toevoegen
Aanbevolen berichten