matthew_be_wvl Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 Er loopt op dit moment een proefproject met DVB-H in Gent. MADUF is de naam ervan. Men gebruikt 3 zenders in de stad en momenteel wordt de VRT aangeboden. Bij mij worden deze services ingelezen op mijn DVB-t ontvanger als data services, zijn er nog mensen die dit voorhebben? MADUF website Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Citaat: Er loopt op dit moment een proefproject met DVB-H in Gent. MADUF is de naam ervan. Men gebruikt 3 zenders in de stad en momenteel wordt de VRT aangeboden. Bij mij worden deze services ingelezen op mijn DVB-t ontvanger als data services, zijn er nog mensen die dit voorhebben?MADUF website Op welk kanaal wordt dit uitgezonden.
Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Hier geen data services via mijn DVB-T ontvanger. Alphasat.
matthew_be_wvl Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Geplaatst: 12 april 2007 Kanaal 37. Het staat onderaan op de informatie-pagina van DVB-H.org. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten