Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Astra1, Astra2, Astra3 op Triax 78cm??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo samen

Ik heb een Triax 78cm met nu een monoblock twin om de astra1 en hotbird te ontvangen..

Nu wil ik dit veranderen zodat ik de 3 astra's kan ontvangen.. ik heb via de website van card writer het volgende gevonden:

- [color:"red"] Edision DiSEqC switch 4/1

Switch voor aansluiting 4 satelliet LNB posities en 1 kabel naar uw ontvanger. Automatische switch via DiSEqC protocol.

[/color]

- [color:"red"]Triax Multifeed houder

Voor ontvangst van 4 satellieten in een optionele Triax TDS 64 TDS 78 of TDS 88 schotel waarvan de satellieten van 3 tot 20 graden van elkaar verwijderd zijn. LNB en DiSEqC switches zijn optioneel mee te bestellen.

[/color]

- [color:"red"] ALPS single LNB

Ideaal voor de VisioSat Bi-Satellete QUADRO houders, de ALPS digitale ontvangstkop met aansluiting voor 1 coaxiaal kabel.

deze ik 2 maal aankoop voor de Astra 23oost en de astra 28oost

[/color]

- [color:"red"]En dan heb ik nog een Twin LNB voor astra 19oost omdat er 2 ontvangers zijn die de astra 19oost gebruiken.. [/color]

Nu wil ik jullie mening weten of dit goed is of niet om de 3 astra's te krijgen??

Gr

Roland

Geplaatst:

gewoon kopen of ga anders eerst eens goed lezen hier

gr.Vmax

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Geplaatst:

Ik heb de zelfde opstelling met één verschil, mijn schotel is 110 cm.

Werkt perfect al zal je met een kleinere schotel wel eerder uitval hebben met slecht weer.

Geplaatst:

Dat gaat helemaal lukken; zeker met de Alps-LNB's.

Aangezien jouw schotel kleiner is zullen de LNB's erg dicht op elkaar staan.

Maar met de smalle Alps is ook dat geen probleem.

Zelf ontvang ik de 4 sat's op een 74cm (home-made) opstelling.

Nooit problemen of uitval gehad........

Succes,

Ger