Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Klein vraagje. Het lukt me niet Euro1080 in te lezen, ook niet handmatig. De gegevens zijn: Astra3 10758 V 22000 7/8 MPEG-2/HD En ik denk dat het met die laatste (MPEG-2/HD) fout gaat want mijn TopField ken deze setting niet. Tevens zie ik met de beschikbare settings zoals DVB-S, DVB-S2/QPSK of DVB-S2/8PSK de setting 7/8 niet voorbij komen. Heb gescand via 'manual', Groeten Jeroen
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ben er achter, het helpt als je een nieuwe sat toevoegt om ook even je Diseqc 1.0 goed te zetten (grom) ....
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ben je er nu achter hoe je 7/8 toevoegt of hoe je een nieuwe sat toevoegt? Ik wil ook die nieuwe HD kanalen (astra 1)toevoegen maar is mij nog niet gelukt. Snuggles
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 De HD kanalen op de Astra1 waren nooit een probleem. Nee, dat is mij nog steeds niet gelukt maar ik heb Euro1080 gewoon ingelezen via DVB-S en dat functioneerde in zoverre dat ik deze service in de lijst heb staan, kan echter niet bekijken daar gecodeerd. Kabel Deutschland staat ook voor MPEG-2 genoteerd en die heb ik ook met DVB-S ingelezen en dat functioneert prima. Groeten Jeroen
Aanbevolen berichten