Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Ik heb een Sitecom Wireless Netwerk Broadband Router 54g TURBO aangesloten om mijn Draytek 2700 ANEX A Modem. Ik kom wel in de Draytek 2700 Modem, maar hoe kom ik in de Sitecom. IP scanner geprobeerd niets gevonden. Wie weet raad ?
Ome Merde Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 die zal ongetwijfeld in een andere IP-range zitten. ik neem aan dat je hem als AP gaat inzetten ? dan zou ik de sitecom aansluiten op een switchpoort van je Draytek en vervolgens nog eens een IP-scan uitvoeren. De sitecom zou middels DHCP een IP-adres van de Draytek moeten krijgen. Mocht dit niet werken, dan moet je de Sitecom met een kabeltje op de netwerkpoort van je PC aansluiten en middels de CD-ROM (of via de webif na een IP-scan) afconfigureren (statisch in dezelfde IP-range zetten als je Draytek), vervolgens weer aansluiten zoals je wenst en dan nog eens proberen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Sitecom terug gebracht, bleek niet helemaal goed te zijn.
Aanbevolen berichten