nlrela Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Ik heb op dit moment 2 NAS apparaten met m'n verzameling MP3's en ISO-files van m'n (muziek-) DVD's erop. Tot nu toe is het me alleen gelukt om BIN-files op de dreambox af te spelen. Echter de menu's van de DVD's zijn dan niet toegankelijk….. Vraag 1: Bestaat er een plugin, waarmee de menu's van de DVD's (ISO of BIN formaat) wel toegankelijk worden ? ===> ooops, heb net een thread hierover gevonden, ga van het weekend testen Vraag 2: Bestaat er een plugin, waarmee de tags van de MP3's volledig worden weergegeven (inclusief de embedded jpg) Vraag 3: Bestaat er een plugin, waarmee de gehele MP3 verzameling in een database ingelezen wordt (zodat je bijv. op naam of cd kan sorteren ipv door alle directories te moeten scrollen) ? Op dit moment heb ik 2x DM7000, wellicht komt daar ooit nog een DM8000 bij ….. maar van die doos kunnen we alleen nog maar dromen …. 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Aanbevolen berichten