Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie de tijdelijke internet file´s niet meer .Zijn niet verborgen,de tijdelijke internet file´s van de gadgets (sitebar) laat hij wel zien.

Wie weet hoe ik ze weer kan krijgen?

mvg hensat

Geplaatst:

Als de toegewezen ruimte voor de tijdelijke internet bestanden overschreden wordt, worden deze automatisch gewist.

Ga via Tools-->Internet Options-->General-->Setting button -->verhoog hier de toegemeten harde schijf ruimte.

Geplaatst:

Dan denk ik aan...heb je iets draaien van crap cleaners(ccleaner enz...)die ook auto. zulke files kunnen wissen ?

Geplaatst:

Misschien heb je de rechten niet om deze te bekijken?

Klik eens met rechter muisknop op de map waar de tijdelijke Internet files staan--->Eigenschappen-->Security tab -->wie heeft hier rechten?

Geplaatst:

het stomme is dat ik de map ook niet kan zien waar hij staat maar hij is er wel ,ik kijk nu via internet optie´s de bestanden van de sitebar zie ik wel

Geplaatst:

Die moeten ergens staan onder:

C:\Documents and Settings\<usernaam>\Local Settings...

Geplaatst:

Laat U computer eens zoeken naar : Temporary Internet Files\Virtual

Geplaatst:

niets gevonden,ik zie alleen een grote lijst met tijdelijke internetbestanden van mijn sitebar,hierop staan de site´s nu.nl en buienradar dit is nieuw in windows vista,mischien zorgt dit voor een conflict.

Geplaatst:

Ik denk niet dat 't conflict is, alleen heeft Microsoft De map

Tijdelijke internet bestanden verscholen vanaf IE7 i.v.m. de veiligheid.

Maar hoe krijg je die nu te zien?

Geplaatst:

Kijk eens op je harde schijf of je onderstaand tegenkomt

C:\Users\<usernaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Virtual