Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 heeft er iemand een goede codec? mijne is out of date en laat sommige films flikkerend zien. groetjes kazaa.
EL PIÑO Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Een codec waarvoor? Kennelijk voor een videobestand, maar het wordt me niet duidelijk welk. Wat ik zelf overigens regelmatig doe is een nieuwe versie van het K-Lite codecpack installeren, heb ik alles in één keer op orde. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 ok dank je! ik had ene uit een CD maar geen K-lite en het was versie 1.74 en heb hem al een jaar:) maar goedzal eens testen:)
EL PIÑO Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 De nieuwste versie staat altijd op deze site (niet commercieel, allemaal freeware): http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm Het is aan te raden om de full variant te downloaden. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 heb ik en werkt uitstekent heel goed qualiteit!
Aanbevolen berichten