Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

PCSuite en Astra3 wekt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onlangs Astra3 bekomen. Als ik nu de data download met de PCSuite dan download hij alles behalve Astra3 kanalen. Weet iemand waarom?

Geplaatst:

Het gebeurt vaker dat de PC-suite (na 2 jaar nog steeds een slecht werkende beta-versie!) niet een volledige download maakt.

Doe het volgende:

1- Sluit de PC-suite af;

2- Reboot Inverta (30 sec spanning er af);

3- laat Inverta op stand-by staan en start de suite:

een redelijke kans dat e.e.a. nu wel werkt. En anders: in de herhaling!

PS: Zo moet je goed controleren of een back-up geslaagd is. Ook (enkele van)de favorietenlijsten ontbreken soms.

Geplaatst:

Heb dit nu 30 keer geprobeerd. Geen Astra3 in kanalenlijsten. Geef het maar op. Word hier lichtelijk gestoord van. Als iets niet werkt dan moet Bom**** dit niet op hun site "aanbieden". Zo ik heb gezegd......

Geplaatst:

In de PC-tools kan je bij settings aangeven welke satellieten wel/niet gepresenteerd worden. Staat daar Astra 3 aangevinkt?

Geplaatst:

Bedoel je de PVR-settings van de Inverta of van PCSuite zelf... Ik kan geen

settings van PCSuite zelf vinden. Waar staan die dan??

Geplaatst:

PC-suite, file openen, Tools > Channel List Editor > Edit > Settings > Satellite.

En dan aanvinken wat wel zichtbaar moet zijn.

Geplaatst:

Is gelukt! Bedankt. In een keer gelukt. Wel merkwaardig dat je de setting pas kan wijzigen als er reeds een file bestaat. Is in geite de omgekeerde wereld.

Geplaatst:

Het zit wat verstopt. En de suite is sowieso erg onhandig, met een uiterst beperkte functionaliteit. Op de FTA-site staat er niet voor niets no "beta" bij (en dat na twee jaar!).