DikkieDick Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo, Ik kom er niet uit: ik kan niet 2 tuners descrambelen met Cand3. Als ie op de ene zender staat en hij gaat opnemen via tuner 2, dan houdt tuner 1 er mee op. Ik gebruik het Relook-support-image van 4-10. Hoe los ik dit op? Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
GNcontrol Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Dick, Gewoon CCcam gebruiken..... GNcontrol
DikkieDick Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2007 Maar dan werkt mijn cd-kaart niet. Althans bij andere fw's die ik heb geprobeerd. In deze zit ie niet eens ingebakken. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
GNcontrol Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 In de laatste Neumo-fantacy 2.13.6 zit CCcam volgens mij al in, of is via download-menu te pakken. I.e.g. kan CCcam prima dubbel decrypten. Groet, GNcontrol
DikkieDick Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb het relook-support-image die het nu redelijk lijkt te doen. CCCam geïnstalleerd maar geen beeld met CD-kaart. Dan voorlopig toch maar ff via enkele tuner. In ieder geval ben ik de filmvoorraad aan het uitbreiden door educatief Premiere te kijken/recorden. ;-) Ik kijk wel als ik meer tijd heb. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Aanbevolen berichten