Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de Astra-1 positie hebben deze week een aantal wijzigingen plaatsgevonden die gevolgen hebben voor sommige kijkers.

Real-Madrid TV is gestopt met ongecodeerd uitzenden waardoor dit Spaanstalige kanaal in Nederland & Vlaanderen niet meer te zien is.

De Franstalige zender NT1 (Numerique TV 1) van het Franse AB-sat is vandaag toch plotseling gaan coderen in Mediaguard en niet meer te zien in Nederland & Vlaanderen.

Tot slot zijn de zenders TRT International (Turks) en TVM Europe (Marokkaans) op Astra-1 van transponder gewisseld en moeten opnieuw opgezocht worden.

Dientengevolge zijn ook in de kanalenlijst van TV Vlaanderen & CanalDigitaal Real Madrid TV & NT1 op zwart gegaan. Bovendien geven de zenders TVM & TRT daar tijdelijk geen beeld. Er is echter geen sprake van storing op bovengenoemde zenders.

Frequentiegegevens:

TRT International & TVM Europe

Nieuwe frequentie:

Astra-1, 19 graden oost

11568 Mhz. Vert.

SR 27500 FEC 3/4

BRON: Satellietmagazine

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

NT1 is om reden van een voetbalmatch deze avond, maar blijft in principe niet gecodeerd. (zie satmag.fr)

Greets

Geplaatst:

Ik dacht al, RealMadrid zat eraan te komen, maar NT1 niet. Die was vanavond idd op zwart...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam