Murdock Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Ik wil een kastje maken waar 2 USB sticks in kunnen worden gedrukt. Kan ik die 2 USB poorten gewoon parallel zetten zodat ze met één USB poort naar de PC kunnen? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Hellum Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 je kunt toch altijd een USB hub gebruiken. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Precies, klinkt als een USB-hub Hou er wel rekening mee dat de gedeelde poorten de bandbreedte van 1 USB-poort op je PC delen!
Murdock Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Geplaatst: 6 november 2007 Maar ik wil geen USB hub gebruiken. Het gaat om een zelfbouwkastje waar gewoon 2 slots in zitten. Dit moet passen binnen een ander geheel, vandaar geen losse hub. Het gaat er mij om of ik die poorten elektrisch parallel kan schakelen... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Citaat: Ik wil een kastje maken waar 2 USB sticks in kunnen worden gedrukt. In feite is dat gewoon een hubje wat je maken wilt. Die zijn er toch in alle maten en smaken?
RewinD Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 hubje halen...electronica eruit en in je projectje verwerken? moet weg te werken zijn neem ik aan Greetz, RewinD Philips DSX 7072/03a, Philips 8121HD Triax 88 cm 4x alps LNB + switch... (Astra 1,2,3 + Hotbird) CD kaartje met Family + HD abbo
Gast Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 Dat lijkt me ook het makkelijkst. Er ligt meestal gewoon een printplaatje in de plastic behuizing: behuizing openmaken en wegkiepen
Aanbevolen berichten