arnoldl Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 hallo all, ik heb binnenkort 2 internet abonementen. op 1 bedrijfsnetwerk zouden een aantal pc's op abonnement 1 moeten draaien en 2 ip pin automaten op internet abonnement2 . nu dacht ik twee routers op het ene netwerk te plaatsen , waarbij bij 1 dhcp uit staat natuurlijk. ziet iemand hier probelen in?? grtx , arnold
RewinD Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 moet kunnen mits goed geconfigd. je kan ook gewoon Qos pakket planning gebruiken mits je router dit ondersteunt... Greetz, RewinD Philips DSX 7072/03a, Philips 8121HD Triax 88 cm 4x alps LNB + switch... (Astra 1,2,3 + Hotbird) CD kaartje met Family + HD abbo
borsjea Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 Dat kan, Pc's gebruiken het IP adres van de router internet 1 als gateway en de pin automaten krijgen als gateway adres het ip adres van de router internet 2
arnoldl Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Geplaatst: 8 november 2007 Citaat: Dat kan, Pc's gebruiken het IP adres van de router internet 1 als gateway en de pin automaten krijgen als gateway adres het ip adres van de router internet 2 Dat dacht ik idd ook , echter had nog nooit zó'n setup gezien, vandaar de vraag. thnks,
Aanbevolen berichten